35aysegul urderya çok abartılmadığı sürece bir zararı yok. Bende çok seviyorum arada içiyorum sadece tuz oranı biraz fazla olduğundan yüksek tansiyon yada ödem sorunu varsa bir bardağı geçmemesi yeterli
Derleryahani urderya hamilelik için değil de sonrası için sanırım süt azaltan besinler arasında yazıyodu yanlış hatırlamıyosam
Kubrakarahan Benim suyum normale göre az dı bana şalgam ve turşu yasaklandı abartmadan tadımlık arada için su ile ilgili sıkıntınız yoksa eğer