Hayırlı akşamlar kızlar 6 aydır 2. Gebelik serünevinim bir ayına daha geldim reglim 12,13 ne yarın sabah erken gebelik testi yapacağım aslında gecikmeye kadar yapmayacağım demiştim ama içim içimi yiyor belirtilerimde var içimde kelebekler uçuşuyor güzel şeyler hissediyorum umarım yarın silikde olsa o güzel haberi almak nasip olur bu arada yumurtlamanın üzerinden de yarınıda sayarsak 14. Gün oluyor 🤲🤗 yarın hamileyim postu açmak nasip olsun