Aysnke Doktor ölçümlere göre 6 haftalık dediyse geç döllenme olmuştur o yüzden daha kalbi duymamışınızdır. 8-9 haftalık olsa doktor zaten size derdi alalım diye. O yüzden bence içinizi ferah tutun. Bebeğinizde üzülmesin. Onun için dirayetli durmaya çalışın hep pozitif düşünün güzel müzikler dinleyin ve Allahtan hayırlısını dileyin.