GlstnMrt 6 haftadır idrar yolu enfeksiyonu yaşıyorum ayrıca kanımdada çıkmıştı. Ağrılar dayanılmayacak kadar kötü ayağa kalkamaz oluyorsun. Kusma, ateş, bel boşluğu ağrısı vs… Kadın doğumcunun antibiyotik vermesi gerekir. Hala kullanıyorum ona rağmen geçmedi. Son 4 günlük ilaç kaldı tekrar tahlil verip duruma bakacağız. Kadın doğumcunuzla görüşün. Acillerin yönlendirmesi gerekiyor zaten böyle bir durumda.