Bende aynı durumdayım. İkinciye hamileyim ilk günden beri belli göbeğim şimdi 21 haftalık hamileyim ama ilk hamileligimle karsilastirdigimda şimdiki gobegimle hemen hemen doğum zamanlarima gelmiştim gibi geliyo bide şu 1,2 haftadir özellikle akşamları sanki catlicakmis gibi öyle çok gerdiriyo ki o şişlik hissi çok fazla. İlkinde kaslar gergin şimdi biraz daha gevsedigi için hemen böyle çıktığını duymuştum ama bilemiyorum. Bu gidişle bu gobekle 9 ayı göremeden dogururum diye düşünmüyo değilim 😂