DilanBolat33 123obd bende diyabet hastasıyım şeker seviyesi yüksek olumca keton pozitif çıkıyor idrarda
Rabiaeso Hamileyseniz mide bulantısı dan yeterli beslenemediginizde pozitif çıkar genelde yatış serum verirler beslemek için