Furkanhifa 3-6 ay arası en güvenli zaman. Muhtemelen kanal tedavisi gerekiyor(belki de çekim, bilemiyorum durumu). Ağrıdan duramıyorsanız tedavi olmanızda bir sakınca yok gördüğüm kadarıyla(özel bir hastalığınız vs varsa bilmiyorum, bunlar genel bilgi) başka bir hekime daha görünün bence