kullaniciadibulamadim İyi akşamlar kızlaarr bir oğlum var adı Göktürk eğer ikinci çocuk erkek olursa eşim Gökbörü vermek istiyor ama ben sevemedim bir türlü fikir istiyorum sizce nasıl isim
BirVeraAnnesi35 kullaniciadibulamadim yaniii beğendim diyemeyeceğim göktürk çok hoş ama börü olunca biraz sert kaba gibi duruyor
Egeminannesi kullaniciadibulamadim o nerden aklına gelmiş kırk yıl düşünsem gelmezdi ,😁😁 Göktuğ koysun bari
Minikmucizelere kullaniciadibulamadim gökalp falan önersen uyumlu bi sey istiyosa yada Türker benim tarzim isimler degil ama esinizi vazgecirtir belki sizde begendiyseniz oyle önerin tabi😄
Egeminannesi kullaniciadibulamadim 😆😆😆 enişte alınmasın ama daha güzel isimler bulmanız dileğiyle 😅😅😅 sağlıkla alın kucağıniza
Minigiim-vebenn52 kullaniciadibulamadim Türker de koyabilir ondan daha güzel gökbörğ ne film ismi gibi
SenaBilgin kullaniciadibulamadim ilk defa duydum gökbörü diye bir isim bence fikrini değiştirin eşinizin 😄
Gixemm kullaniciadibulamadim bence gökbörü koyulmaması gerek Gökalp koysun Gökşen koysun Gökhan koysun ne bilim gökbörü çocuğun okul hayatını düşünmek lazım
nazzc kullaniciadibulamadim Kız olursa gökçe olabilir türk ismi oda, Gökalp olabilir erkek olursa da 😊