Nurbusra_ bende 19+4 hala kusmalarım devam ediyor zaten doğuma kadar kusanlardanım, 3. Gebelik üstelikte. Devletteki doktor bana prilam dışında başka ilaç yok veremem dedi, ama daha önceden özele gittiğinden zofer vermişti o bile bazen işe yaramıyor. Ne biçim bir mide ise sürekli bulantı var. Metpamid i hamile değilken bir kez kullandım aşırı ağır bir ilaç bende panikleme atakları gözleri tavana dikme öylece saatlerce bakma korku kitlenme yapmıştı,o gün bugündür hiç kullanmadım. Bence sizde dikkatli kullanın derim