Benim seker yüklemesi cok kolay gecmisti. Doktorun verdigi dozda icecegi eczaneden aliyorsun. Saglik ocagina gittigin zaman hemen kanini aliyorlar. Sonra o icecegi iciyorsun. Benim ebem kafamı sallamamami, saga sola çevirmememi ve telefona bakmamami tembihledi. Saglik ocagindan da gondermedi. Bahcesinde esimin dizine kafamı koydum yattim. Sohbet falan ettik. Icecegi ictikten tam1 saat sonra tekrar kanimi aldilar. Hicbir sorun yasamadim. Yine bahceye indik, sohbetimizi ettik. Ben dinlenmeye devam ettim. Kafamı hic sallamadim ya da hizli hizli hareket etmedim. 1 saat daha gecince 1 kez daha kan aldilar. Sonra eve gelip kahvaltimi yaptim. İçeceğin tadi bana cok guzel geldi. Sakin kendini kotu olacagim diye odaklama. Ben hep bana bir sey olmaz diyetek gittim cok sukur bir sey de olmadi. Umarim yarin kolayca gecer seker yuklemen. Saglikli ve guzel sonuclar alman dilegiyle.