FatSon9993 Sare-cik1 ben kalp atışını 7+1 de duymuştum şimdi ise Allah’a bin şükür 13+1 olduk🥰🤲🏻 rabbim isteyen herkese nasip etsin
Melek3838 Iyi akşamlar ben de 6 hafta + 2 günlüğüm. Arada sizin de adet ağrısı gibi ağrınız oluyor mu ? Karnınız yumurtalıklarınız felan ağrıyor mu yani. 3 senedir çocuk sahibi olmaya çalışıyorum 2 düşük yaptım en ufak ağrı olunca korkuyorum
filizmom Melek3838 aynıısı oluyor. 6+4te başladı benim de yarın 7. Haftamız. Tam genital üstü o üçgen bölgeye bile kramp giriyor arada sanki. Kasık ağrısı yeni hafifledi. Okuduğuma göre rahim genişledikçe bağlar uzadıkça ağrı oluyormuş ve normalmiş. Regl ağrısı gibiydi evet
ilkgozagrim__ Sare-cik1 6. Haftada keseyi 7+6 da kalp atışını ve kendini gördük miniğimizin şükürler olsun o anki o ses dünyalara bedell
Defnem33 Bende 6+4 Cuma kalp atışlarını duymaya gideceğiz bende de hafif kramp gibi ağrılar oluşuyor çok normalmiş ağır hiç bir iş yapmamaya Çalışın tüp bebek benim ki 3 yıldan sonra geldi çok heyecanlıyım Allah isteyen herkese nasip etsin inşallah 🙏♥️