Herkesfarkinda Astrolojiyle yakından ilgili biri olarak yazıyorum. İyi burç kötü burç diye bir şey yoktur🙏🏻 Kova ve ikizler iyi anlaşan burçlardır genel pencereden bakarsanız. Ama sadece burç etkili değil çocugunuzun sizinle olan bağında. Bir insanın karakterini sadece burcu belirlemez, elbette etkendir ama her ikizler aynı değildir yada her kova aynı değildir. Şu burçlar şöyle oluyor gibi genellemeler çok yanlış, öyle olsa dünya üzerinde sadece 12 çesit insan olurdu. Ay burcu, yükseleni, genel harita yerleşimler vs hepsinin bir katkısı var. Ayrıca çocukluk dönemi ve yetişkinlik dönemi farklı oluyor. İnsanın kendini geliştirmesi, sosyal çevresi, eğitimi vs her şey bir bütün. Çocuğunuzla bağınızı nasıl güçlendirebileceğinizi profesyonel bir astrologtan destek alarak en doğru şekilde öğrenebilirsiniz. Anneyle bağı en basit şekliyle ay burcu anlatır, ayrıca sizin sinastri haritalarınızın da incelenmesi gerekir. Çocuğunuzun ne zaman doğması gerektiği gibi bir bilgiyi,kararı de kimse vermemeli. Özellikle bir seçim yaparsanız direk çocuğunuzun hayatına müdahale etmiş olursunuz, ki bu da ilerde size pişmanlık yaşatabilir. Unutmayın herkesin içinde iyi de vardır kötü de, kimse dört dörtlük değildir. Potansiyellerimizi ne kadar ortaya çıkarabildiğimizle ilgilidir.🙏🏻