Tugceinciuak Kızlar 34+0 suan 1 aydir rahmimde asiri baski hissediyorum yani vajinamda aslinda yurumekte zorlaniyorum ic bacaklarimda agriyor yururken tahlillerim normal bunu yasayan oldu mu erken baslamamis mi bu kadar baski olmasi normal mi
stoprak Tugceinciuak bebeğiniz ağır geliyorsa o yüzdendir. Ben 37 haftalık gebeyim. 28 de sizinkine benzer ağrılar yaşadım. Hâlâ da yaşıyorum. Enfeksiyon yoktu magnezyum eksikliği olabilir dedi doktor onu da kullandım geçmedi. Sonradan anladım ki bebek büyük.
ardengunes Tugceinciuak 30+4 bende o haldeyim oturduğum yerden kalktığımda özellikle yürürken resmen tutuyorum baskıdan en son 1 ay önce gitmiştim çarşamba randevum var acaba diyorum kilosu iyide ondanmi bu kadar fazla baskı hissediyorum 😫 imanilmaz zorlanıyorum yürürken falan
Tugceinciuak stoprak 1 hafta onden gidiyor o etkili olur mu yani gerçekten topalliyorum yani adim attikca baski artiyor sanki endiselendim biraz
Gamze4127 stoprak enfeksiyondan ayıran hangi nokta oluyor bende aynı şikayet var rahimde sancım var vajinada ağrı gibi minik minik adım bile atamıyor sayılırım idrarım ortalama 5 -10 dk bi geliyor ama sızıntı gibi
stoprak Tugceinciuak doğum için hazırlanıyorsa inşallah biraz daha bekler haftası küçük çünkü. Bazı zamanlar bacaklarımı birleştirmeden yürümeye çalışıyorum. Şuan bile ağrı var. Ama o kadar alıştım ki. Doğumla alakalı bişey olsa da anlamam galiba
sevgi9654 haftamdayım 6. ayımdan beri aynı durumu yaşıyorum özellikle geceleri ve sabah ilk uyandığımda. doktoruma bu durumu ilk söylediğimde idrarda enfeksiyondan şüphelendi, baktık sonuç temiz. magnezyumu günde 2’ye çıkarttı yine fayda etmedi, bebek baş geliş pozisyonunda olduğu için pelvis kemiklerime baskı yapıyormuş. normal bi durummuş hala doğurmadım korkulacak bir durum yok😂
kayra21 32+1 bende aynı durumdayım özellikle ayağa kalktığımda bi kaç saniye duruyorum adım atamıyorum. Bebek bence hala yan duruyor baş geliş olmadı niye pelvis kemiklerim de bu kadar baskı var anlamış değilim