Nisanrrerdag 1prensesannesi__ prıma cok pahalı aslında stok yapacaktım bnde ama esım bebegın bezı neyı kabul eder bılemeyız denıcez ılk molfıx denıcez ıyse devam ederız dedı
Hil7889 Prima ve sleepy kullanıyorum. Sleepy den koku geliyor 🫣 bitsin boşa gitmesin diye gündüzleri sleepykullanıyorum resmen. Prima verilen parayı hakediyor. Ayrıca sleepy 1 numara primadan daha küçük.
Nisanrrerdag 1prensesannesi__ ayda kac paket gıdıyor pekı kıme sorsam cevap alamadım esım bır ayda 2 paket gıder dıyor arastırmıs yenıdogan ıcın dıger ayları bılmıyor