Mnsfsl bir kac isim belirliyorum esime sunuyorum hepsi benim begendigim oluyor genelde hangisini secerse basma secenek yok😂 kucuk oglumda goktug istedi esim ben barlas istedim ikisinide koyduk😂 buyuk ogluma yusuf dedim esim mert dedi ikisini koydum ortancaya babmin adi özcan dedim esim efe dedi ikisini koydum😂 kizimada günes ikra dedik allah kucagimiza almayi nasip etsin😂