Herkese merhabalar çok kaygılandığım bir konuda fikirlerinizi merak ediyorum.
8 Ağustos ta doktora gittim iltihap olduğu için gebelik testi yaptı negatif sonuç görünce flagy antibiyotik başladı on gün kullandım ve bir ay sonra kontrole gittim(8 Eylül) muayene esnasında 6 haftalık hamile olduğumu söyledi. İçtiğim ilaç bebeğime zarar vermiş midir?