aslikls3 Kızlar, 32.haftadan sonra çalışmaya devam edecek olan hamileler için çalışabilir raporu veriliyor ya çalışmayacak, izne ayrılacak hamilelere de çalışamaz raporu mu veriliyor nasıl oluyor ? Bilgisi olan yardımcı olabilir mi?