Kızlar 40a yaklaştıkça bazı sorular oluştu bende.
Şimdi doğuma hastaneye gitmek 3 önemli nokta var bildiğim;
Sancı (5 dakikada bir)
Nişan
Suyun gelmesi
Bunlardan örneğin su geldiğinde ya da nişan geldiğinde de sancıların 5 dakikada bire mi düşmesini bekleyeceğiz? Yoksa nişan ya da su gelince direkt hastaneye mi gideceğiz?