aminehumamoms ne kilot bezin varlığıni geç anladım 🤣 o yüzden geç giydirdim ama önceden bilseydim 3. Aydan sonra giydirirdim bebek açısından cirtlilardan çok daha rahat, oğlum oldu bitti hareketli birde çiftin hep izi çıkıyordu baglamasan olmuyorsun falan, yani ben 3. Aydan sonra külot bez tavsiye ederim.