Kizcelerimmmmm Vajinamda bı batma söz konusu bu gün biraz yol falan yürüdüm acaba ondan mı yoksa açılma falan mı oluyor sizce 4 doğum yaptım ama suni sancı ile böyle biseyle karsilasmadim bilen varmı
Rbytkn Kizcelerimmmmm benim son ayda çok oldu ayakta biraz fazla dursam hemen bıçak saplar gibi batıyordu bence baskıdan dolayı sonuçta perine kasları kaç kg taşıyor bence bu rahatsizlik bundan sebep.
vanilyali99 Fazla ayakta kalınca benimde batıyor böyle bıçak kesiyor sanki yada bebek başını ittiriyor gibi geliyor dinlenince geciyor