Sdonmez Selam herkese Egepol hastanesiyle ilgili ne düşünüyorsunuz?Doğumunu burda yapıp memnun ve memnun olmayanlar varmı?
Eceguclu35 Sdonmez ben 18 gün önce doğum yaptım bi problem yaşamadım,gayet temiz bi hastane hemşirelerin ilgiside iyi