Marmelattt nazardan sakinmamiz gerektiği kadar, dualara da guvenmemiz lazım, nazardan çok korkup Allah’ın korumasına bu kadar inanmaz isek yanlış yapmış oluruz
Evet bebeği açıklamamak en güzeli ama nazardan ziyade cocugun edepli olmasına daha çok faydası var,
Yinede tabiki aşırı rahat olmamaliyiz, özellikle doğum dan sonra bebekler maddi manevi hassas olurlar, çok kişi tarafından öpmek kucaktan kucağa gitmek nasıl maddi olarak sakıncalı ise, manevi olarak göz önünde bulundurmak da o şekil sakıncalı olabilir, çocuklarımızı sosyal medya da paylasimlarda insanların gözünden saklamak, kimisi gıpta eder kimisi haset eder bu kocaman bir gerçektir her zaman paylaşmayın derler, çocuğun iç dünyasına bile etki eder, ayrıca doğumdan sonra foto çekilmesini istemiyorsanız çekmeyin diyebilirsiniz alınan alınsın gücenen gücensin güçlü olun çünkü yanlış birşey degil annesisiniz sizin karar ve tercihlerinize herkes saygı duymak zorunda,
Ama bu nazar vs korkularina aşırı kapılip dualara sarılmamak da büyük yanlış, dualarınızı surelerinizi okuyun tevekkül edin ve rahat olun, herşeyin fazlası zarar
Allah bir kula hayır dilerse, tüm dünya bir araya gelse bu hayırdan mahrum edemez 🌼