Hilalcikkk Arkadaşlar sabah kalktığımda idrar rengim baya koyu oluyor ama gün içinde bembeyaz halbuki günlük 3 lt su içiyorum sizde de böyle mi birde enfeksiyonum var
Nr_avc3 Hilalcikkk evet canım bende de öyle gece boyu su icmedigimiz için normal bence önemli olan gün içindeki rengi
123oznr Hilalcikkk benimde aynı şekilde korkmayın gece boyu idrar beklediği için ve su içmeye devam etmediğimiz için oluyor
AysnrTml Hilalcikkk eğer enfeksiyonun varsa hiç normal renkte bekleme bende aynı şekildeyim. Turuncu ya dönük gibi de diyebilirim rengine. Artık o kadar alıştım ki normal renge dönünce acaba da kalıyorum 😅
Cerkes6019 Hilalcikkk enfeksiyon için nioil yagı kullan canım bende kullanıcam bende de enfeksiyon çıktı agrısı da çok kötü
Esrac96 Cerkes6019 kasık ağrınız da var mı? Benim sağ kasığımda ağrı var sol ayağımı kıyafet giymek için kaldırınca hemen batıyo
Mikoosu Hilalcikkk normal canım benimde öyle bende de enfeksiyon var 38 haftadayım hala geçmedi geçmiyor enfeksiyon
Cerkes6019 Esrac96 sag kasık agrım vardı çok kötüydü ve sag ayagımı kaldıramıyordum tek kullanımlık ilaç verdiler serum yedim geçirmedi bol su içiyorum ve çorapsız gezmiyorum artık
Cerkes6019 naneliseker_ evet agrı yapıyor benim enfeksiyon degerim yüksek olmamasına ragmen bu yağda çamaşıra 2 3 damla damlatıyorsun biraz beklettikten sonra giyiyorsun bende burda yazanlardan gördüm