Kızlar merhaba 20 günlük olduk ve gaz problemi yaşıyoruz doktora götürdük lavman yapıldı biraz rahatladı derken. 2 gündür çocuğum 4 defa kaka yapmaya başladı gazınıda çıkaramıyor uykuda çok ıkınıyor, atak saatlerimiz desen ayrı bir şey canımdan can gidiyor. Aguline şurup gaz damlası rezene her şeyi yapıyorum yok ne yapacağım nasıl işin içinden çıkacağım bilmiyorum. Böyle olan bebişleriniz var mı ne fayda eder?