Merhaba hanımlar,ben 13-14 haftalarda ultrasonda kız bebek beklediğimi öğrendim,sonrasında 20 haftada ayrıntılıda da kız dendi.24 haftamda yeniden baktığında kız değil erkek bu bebek dendi,şimdi neye inansam bilemedim,doktorum aynı doktor ve özelde baktılar. Sizin başınıza böyle bi şey geldi mi?