Gebelercee normalde kimseye ters cevap veren bi insan değilim ama bu defa kötü konuşucam bende sağlıkçıyım ve inanın bi tane sigaranın bile bebeğinize ne etki ettiğini bilseydiniz dumanından bile kaçardınız ben altı yıl günde iki paket içen insandım öğrenir öğrenmez hastane bahçesinde bıraktım ağzıma sürmedim daha irade meselesi bırakamıyorum aman bağımlıyım demesin kimse
Risklere gelince ölü doğum düşük kilolu doğum bebeğe yeterli kan alışverisi olmaması sigara iyi bi damar büzücüdür çünkü doğum sonrası bebekte astım ve nefes almada güçlük ilerde gelişim ve zeka geriliği ahhh kutsall görev bahşedilmiş “Anne” ler bunu evladınıza nasıl yapabiliyonuz ...
eğer kırdıysam kusura da bakın bu konuda çok hassasım ✋