Kullaniciadii ilk sezaryen olacaksa bekleniyor sanırım 39 a kadar
Doktorum doğum şeklini bana bıraktı istersem sezaryene alacak 37. Haftaya kadar kararımızı vermiş olalım normal olursa 40 a kadar bekleriz ama sezaryen olacaksan 38 gibi alabilirim de gelişimine göre dedi
Gelişime göre karar veriliyor galiba bilemedim