nefesinannesi92 şuan 34+2 haftaligim bı kaç hafta önce benimde öyleydi hareket vardı ama çok azdı bende eşim işten gelene kadar bekledim sonra hastaneye gittim herşey yolundaydı çok şükür . Ve benim kızım normalde de çok hareketli bir bebek değil tabi ki hareketleri var ama bugün yine az günü gününü tutmuyo malesef ama içiniz rahat etmiyorsa gidin doktora