37+3 haftalık gebeyim yaklaşık2 saattir bel ve kasık ağrım ve buna eşlik eden 1 saattir 10-15 dakika ara ile karnım sertleşiyor. Doğum sancısı olabilir mi. Ve bu haftada bebeğim doğarsa çok mu erken olur. Dün kontrole gittim 3250 gram ve doktorum herhangi bi sorun yok dedi. Yaklaşık 3-4 haftadır kasılmalarım oluyor. Ama Şuanki gibi çok sık olmamıştı. 2-3 kez ılık duş aldım ama devam ediyor