doktorum artık her an gelebilir dedi 38. haftadayız. normal doğum yapacağım inşallah çatı muayenesinde de herhangi bir sorun çıkmadı. doğumu başlatmak için yaptığınız ve işe yarayan yöntemleriniz var mı? 35. haftadan beri her gün 1 dilim ananas yiyorum 3 yada 5 hurma yiyorum. squat yapıyorum yapabildiğim kadar ama tık yok 😅 kendi sancımla doğumum başlasın istiyorum. birde iri bebek olduğu için ilerleyen haftalarda sezeryana alırlar diye de korkuyorumm. tavsiyeleriniz neler??