Sehricelikkk Kızlar ilk kızımın ismi Zeynep ikinci kızım geliyor isim konusunda çok kararsızım doğuma 1 ay kaldı Zehra mı Meryem mi Sizce ???
Meral_56 Sehricelikkk Bayılırım Zehra ismine😍 Zehra diyince hep çok güzel bir kız geliyor gözümün onune
Sehricelikkk Güzel cevabınız için çok teşekkür ederim 🙂 Sanırım Zehralar’da güzel oluyor ismin anlamı ay kadar parlak olan ay suratlı isim özelliğini taşıyor olabilirler ☺️