Crocus20 Merhaba hanımlar🥰 Bebeği haftasından büyük olup doğum yapan anneler hangisine göre doğum yaptınız SAT a göre mi yoksa bebeğin büyüklüğüne göre mi?
serapinci Crocus20 bebeğin önde gitmesi doğumu etkilemiyor canım benimde önden gidiyor ama ultrasona göre hareket ediliyor. Doğumda normal haftasına göre olacak inşallah 🙏🏻
Ssseval Crocus20 bana göre bebeğin önde olması sadece gelişimle alakalı doğumunda erken olması anlamına gelmiyo
EsrArasEfe Bende bunu çok merak ediyorum 36haftadayız bebiş Bi hafta önce ilk çocuğum o yüzden hep tedirginim ne zaman olur diye inşallah bilen biri yazar
OzlemReyhan Ben bugün 39+3 üm normale göre fakat oğlum ultrason ölçümlerine göre 40+5 mesela. Ve be sancım var ne açılmam Salı muayenem vardı yumuşamam da yok vajinal bakıldı. Ultrason muayenesinde suyu normal hareketleri normal herşey normal beklenen gün son adet tarihine göre 11 Aralık ama bilmiyorum bu çocuk gelir mi o güne kadar durum bu iken 🤦🏼♀️ çok sıkıldım artık doğsun sağ selamet istiyorum 🤦🏼♀️
Amsya Bend3 29+5im ama bugün ultrasonda 32 haftalık gözüktü ve bebeğim 1700 gram olmuş doktor dedi haftasına göre baya gelişmiş bu gidişle 4 kilo falan olur doğuma kadar. normal doğum yapamazsın dedi napcam bil3m3dim
Blackmelody Amsya neden böyle önyargılı davranır bir doktor daha bu kadar erkenden? Benim başta kilosu öndeydi sonra normale döndü yani belli olmaz vitamin eksikliği vb yoksa hap icmezsin normale döner..
Yaceemm Ben 36+2 deyken kolum 39+5 lerde.. doktorum doğum zamanıyla bu tarihin ilgisi yok dedi. Büyük bebek erken doğar küçük bebek geç doğar diye bişe yok dedi. Kızıma 38+3 de sezeryan oldum. 41+4 idi gelişimi. Ne sancım vardı ne bişe. İri bebek olduğu için beklemedik zamaniji
Crocus20 Ssseval benim 1 ay önde gidiyor eğer hep böyle devam ederse baya büyük olucak. Erken alabilirlermi merak ediyorum
Ssseval Crocus20 maşallah ☺️ Hep öyle bir ay önde giderse belki alırlar yada kilolu tombiş doğurturlar😂 sağlıkla gelsinler
ferahdiba Crocus20 sata göre tabi ki. Büyük olduğu için sadece dığum şekliniz sezaryen olabilir o da normal dopum zor olacağından
Crocus20 ferahdiba yüksek tansiyon ve serklaj olduğu için büyük ihtimal sezeryan olucak. O zaman 38. Hafta gibi olabilir mi dersiniz? Bebekte büyük olduğu için erken alınır mı sizce
Sunaz Crocus20 sezeryanda zaten normal dogum haftasından 2-3 hafta önce alıyorlar bebeği ... yani 37-38 de dogum yapabilirsiniz .. ilk ogluma 38 dolmadan sezaryan olmustum ..
ferahdiba Crocus20 sezaryane bebeğin büyüklüğü nedeniyle erken alınma durumu olmaz. Ama diğer sorunlarınız asıl bebeğin erken alınmasına etki eder