aysegullozdm Kızlarrr 18 haftaligizz ilk tekmeyi az önce hissettim ilk önce tekme mi emin olamadım ama dikkatlice dinledim ve üç kez yaptı aynı hareketi 🥹🥹Sizler kaçıncı haftada hissetmistiniz 🥹🥹
Bedisperk aysegullozdm ben 19+3 te hissettim ilk hareketini gerçekten tarif edilmeyecek kadar güzel bir duygu💕
merwengin aysegullozdm Ben de dün gece sabah ezanı eşliğinde hissettim ilk hareketini önce anlamadım ama aynı yere ve az aşağısına 1 2 kere daha vurdu 18+3üm kalkıp sabah namazını kıldım yaklaşık 1 saat önce de yine bi kaç tıklafı genelde sağda oluyor sırt üstü yatınca sağ tarafım top gibi şişiyor 😂 Rabbim hareketlerini artırsın sağlıkla kavuşmayı nasip etsin 🥰
sedadiyebiri 18 de yavaş yavaş başladı 21 iz şuan dışardan da belli oluyor artık daha net. İlk teknesinde salavat çek canım elin karnında
Nezooo merwengin bende sırt üstü yatınca sağ tarafım top koymuş gibi oluyor toplanıyor sanki tek tarafa . Erkek cinsiyeti de bebeğimin 🥹 18+6
aysegullozdm merwengin 😅😅😅aminn inslahh cümlemizi de benim de hep sol tarafım sismiyor ama hep harketleri ağrıları orada hissediyorum nedense 🙈🙈
aysegullozdm Nezooo benim hep sol da oluyor 🙈Daha biz cinsiyeti öğrenemedik çok harketeli dedi doktorumuz belki de kızdır 😅😅
aysegullozdm naneliseker_ normaldir her bünye aynı değildir sonuçta ben de hep diyordum ne zmaan olacak diye bugün oldu çok şükür ki 🥹🥹sizinki de olmaya çok yakındır korkmayın 🥰🥰
merwengin naneliseker_ Ben baya araştırmıştım 23 24 e kadar normalmiş galiba ben de hissetmeyince araştırmıştım