Merhaba kızlar, doğum yapalı 1 hafta oldu ama kanamam kesildi. Kanama bile yoktu leke leke geliyordu. Bugun tamamen kesildi. İlk dogumumda kanamam 50 gün sürmüştü ve parça düşürüyordum sık sık dayanamıyordum bile ama 2. Dogumumda olmadı acaba normal mi?