Kaderakkan Progestan kullanmama rağmen bugün kahverengi bir Lekelenme yaşandım kızlar yerleşme mi bu ne anlamıyorum 😵💫
Sumeyyekk Kaderakkan canım yerleşme kanaması da olabilir ama çoğalırsa hastaneye gitmem gerekiyor fazla gelen kahverengi leke bile sıkıntılı bir kere gelen az biseyse bir sorun olmuyor bende de olmuştu