Ben de aynı haftadayım normalde doktorlar 1 fıncana ızın verıyor ama benım doktorum cok katı haftada 1 fıncana bıle mumkunse hayır dıyor, kafeın dırek gectıgı için kalp atışlarına zarar verıyormuş. İlk kızımda bır kahve kolık değildim ama bunda da resmen ımtıhan yasıyorum