Gizemmm35 Ben 22 haftam dayım tam dün çok hareketlilik vardı karnımda bugün sabaha doğru oldu 2.3 kere şuan pek yok biraz korkuyorum normal mi
mommys1 Gizemmm35 bende de bi gün cok hareketli bi gün az hareketli oluyor büyüyolar ya uyuyo bazen normal
KuzeyinAnnesi10 Gizemmm35 bu haftalarda sürekli hareket edemez daha çok küçük bende 22 +1 deyim bazen çok hareketli bazen hiç tık yok 😂😂 kızıyorum bazen az hareket yat yat ne diyorum hemen hareket ediyor sıpa 😂😂
mommys1 Gizemmm35 bende sen gibi korkuyorum uyuduğunu bildiğim halde djdkdld Allah sağ salim kucağımıza almayı nasip etsin 🫶🫶
Gizemmm35 KuzeyinAnnesi10 evet benimkide oyleydi çok hareketlilik vardı bugün pek olmayınca korktum 🙂