Sevgii27 Kızlar selam, cuma günü doğum yaptım doğumdan sonra kimlik çıkarma haricinde devlet dairesinde yapılacak işlemler nedir deneyimli annişler bilgi veriri misiniz? Çalışan anneyim doğum belgemi işyerime de verdim
KuzeyinAnnesi10 Sevgii27 nüfus müdürlüğünü arayın yeni doğan bildirimi için deyin gidip çıkarabilirsiniz canım başka bi şey yok isyerinize de bildirimde bulunmanız lazım bildiğim