Canım 4 gün gecikmeyle betam 3000 çıkmıştı ertesi gün doktora gittim. Beta değerimi söyledim ve muayne etti. Tek kese göründü. Doktor betadan falan şüphelenmediği için detaylı bakmadı. 10 gün sonea bebeği görmeye gittiğimizde iki kese iki bebek gördük. Yani betadan anlaşılsa doktor direk şüphelenirdi.