Utanarak yazıyorum kızlar ama popomda başı olmayan çıban çıkmış Erık kadar büyümüş randevu aldım yarın ıcın ama ve daha öncede apse olmuştu ve anestesıyle boşaltmışlardı suan hamıleyım yine anestezı antıbıyotık yaparlarmı dayanamıyorum acıle gıtsem kadın doğumamı gıtmem lazım normal hastaneye mı