Busraaysem Merhabalar devlet hastanelerinde kadın doğum muayene ücretleri ne kadar oluyor ? Biri beni aydınlata bilir mi ? Yurtdışında yaşadığım için türkiyede sağlık güvencem yok 17 haftalık hamileyim muayeneye gitmek istiyorum.. şimdiden teşekkür ederim 🌸
Asikiz19 Busraaysem Merhaba ilk muayeneden sonra analık kaydı oluşturuyorlar ve sonra ücretsiz oluyor muayeneler. Ama ilk muayene en son 8TL idi.
KuzeyinAnnesi10 Busraaysem sadece muayne ücreti en fazla 10 15 falandır canım ultrason kan için ayrı ücreti yok