Hanımlar 23 haftalık gebeyim. Kursa yazıldığımda gebe değildim. Direksiyon için sıra gelene kadar 5 aylık oldum bugün ilk sınavdan kaldım ve sınav öncesinde aşırı stresten kasılmam olmuştu doktorum doğumdan sonra al demişti aradım kursu kurs maalesef onların elinde olmadığını söyleyip sınava soktu bugün sınavdan kalınca yine stres oldum bu şekilde riskim oluyor doktordan rapor alıp dilekçe ile MEB e sunamaz mıyım bu durumu? Doğumdan sonra sınava girmek istiyorum bu konu hakkında bilgisi olan var mı?