Babası ‘İlay’ istiyor, abisi ‘Ece’ olsun diyor. Hangisi daha hoş sizce?
Sevdauzuns İlay Ece de hoş olabilir iki isim düşünüyorsanız
Sevdauzuns Ece 🤍
Aslında yakıştığını fark ettik biz de ama kız çocukta pek iki isim taraftarı değilim
Bizde ece istiyoruz ama yanına bi isim olacak tabi
Ben bir Ece olarak ismimi hep çok sevdim. Kendi adım olmasa kesin Ece isterdim.
İlay in isim analizi cok guzel eğer böyle şeylere önem veriyorsanız