damlaguneyerii 5 buçuk aylık bebekle tecrübemi anlatıyım sana🤭 kuzum yeni doğduğunda sizin ki kadar falanken eşimle geziyoruz dedim ki ya bizim kızda bi sorun mu var acaba dilinde ses tellerinde vs ağlamıyor hiç. Ahaha sonra benim kız büyüdükçe ağlama özelliği açıldı tabi. 😂 Uyku konusuna gelecek olursak kuzum hep memede uyurdu yerine koyunca da biraz uyur geri memeye gelmek isterdi. Çok şükür emerek uyusa bile kilosu da gelişti, sarılıkta olmadı. Yani yeter mi diye düşünmeyin sık sık emzirin hem karnışı hemde ruhu doysun bebişin🥰 Bu arada kızım hala yanımda ve memede uyuyor 28 günlük olduğundan beri anne baba bebiş şeklinde uyuyoruz 🤭