Roro37 benim oğlumun gaz sorunu ve bağırsak sorunu vardı 2 buçuk yaşında hala var düşünün. Her yemeğimize kimyon katıyorum. Bebeklik döneminde de etkisi olmuştu baya tabi ki gaz damlasıyla da desteklemiştim. kesinlikle deneyin kimyonu bir zararı da yok doktora sormuştum o dönem.🌸