Kızlar 38. Haftaya girdim bugün bebeğim 1 hafta ilerden gidiyor iri bebek artık doğumu başlatmak istiyorum daha fazla beklerse sezeryan olma ihtimalim var istemiyorum çoğu yerde okuduğumda Meryem Ana otunu sancılar başlayınca yada açıklık başlayınca suya koyuyolarmis benim şuan herhangi bir ağrım yada belirtim yok dualayip otumu suya koysam sizce doğum baslarmi yada baslamadan koymanın bı zararı olurmu deneyimleyenler lütfen fikir verin