Merhaba bayanlar,
Hamileliğimin başından beri bulantı sorunum var. Prilam içmediğim akşamlar ertesi gün kriz geçiriyorum sürekli midem bulanıyor. Önceleri gece 2 tane içiyordum zar zor 1 e indirdim ama halen prilam içmeye devam ediyorum. 35 haftalık oldum halen içmeden ertesi günü rahat geçiremiyorum. Benzer durumu yaşayan var mı? Bu kadar ilaca düşmek inşallah zarar vermez çocuga :(