Prens_prenses777 NaimeYilmaz bnde klavye hatası var birine cevap vermek istiyorum ama zor klavye çıkıyor uygulamaya girip cikiyorum girip cikiyorum öyle klavye çıkıyor anca öyle cevap yazabiliyorum neden oluyorki acaba
1prensesannesi__ NaimeYilmaz klavye hatası bende de var uygulamayi kapatip geri girmem gerekiyo klavye yazmıyo klavyeyi kapatinca da gelmiyo
Muhkub60 NaimeYilmaz bnm klavye hatası devam ediyor bi anda yazarken klavye gidiyor deli oluyorum şuan bu postu görene kadar telefonum bozuldu sanıyordum🙃
mommys1 NaimeYilmaz android değil ama şu asistan sembolü çok aşağıda duruyor bence onu istediğimiz yere koyabildiğimiz bi güncelleme gelirse iyi olur gibi