Bebekcee bende 2 senedir hamile kalmak için uğraşıyordum, eşimin sperm değeri düşük benim amh değerim düşük doktorlar tüp bebek diyorlardı sadece. Kullanmadığımız vitamin besin kalmadı. Ne duyduysak yaptik, hayit tohumu c life vitaminler….. En son ya mfk deneyecektik yada tup bebek. Herseyi bıraktık tüp bebeğe gideceğimiz hafta ben hamile olduğumu öğrendim. Şuan 26 haftalık olduk🌸 Allahtan umudumuzu asla kesmeyin bana tüp bebek dışında olmaz dediler çok şükür doğal şekilde hamile kaldım 💙 bol bol dua tevekkül edin, Allah ol der ve olur 🤲 Allahim isteyen herkese Sağlıklı hayırlı şekilde nasip etsin, Allah kucaklarini boş bırakmasın ⚘