Zeyno-123 32 haftada çalışır raporu alıp 37 de tekrar çalışamaz rapor alınıyormu yoksa otomotikmen devreye mi giriyor
Baharoloji Zeyno-123 37 ye kadar çalıştıysanız gerek yok zaten 32. Hafta raporunda hangi tarihi kadar çalışabilir olduğunuz yazıyor sonrası zorunlu izin kamuda çalışıyorum zaten gerek olmadığın da söylemişlerdi üzerinde de yazıyor
Kgndus Zeyno-123 mutlaka alın ne olur ne olmaz ben 32. Haftada aldım çalışır 37 de çalışamaz aldım muhasebeciyim çalıştığım yer istedi aksi halde rapor paran geç yatabilir yada sorun olabilir
yenianneaday Baharoloji tam 32 değilde atıyorum 32+5 de alsak biraz ertelesek bize artısı olur mu doğum sonrası için
elifsen Bazı iş yerleri istiyor çünkü muhasebecileri deneyimsiz olabiliyor bu konuda. Siz çalışır raporu verirken sorun iş yerinize
BurcuSTopsakal yenianneaday 32de değil de 32+5te çalışır raporu almaktan mı bahsediyorsunuz? Yoksa 32+5te çalışamaz raporu almaktan mı 🤗
Baharoloji yenianneaday raporu verecek kişi 32+0 yazarsa 5 gün artınız olur ben 32+2 de almıştım 32 +0 yazılmıştı ama yazan kişi tam gününü de yazabiliyor belli olmaz